Keşke tam kapanma olsa ama Türk milletine kim bakacak 🤷🏼♀️ Şimdi turistler de gelicek hastalık yine yayılacak kökten kapansın bitsin bu mesele günde 300 e yakın kişi ölüyor ya. Yemin ederim artık ağlamak istiyorum. Çok sıkıldık ya deniz havasına hasret kaldım. Doya doya gezmeye dışarıda kahve içmeye hasret kaldım ya. Bıktık artık.