Kbrasg benimki bna hiçbir şey almaz. Gören 40 senelik evliyiz içimiz geçmiş sanacak. Gelir anneler günün kutlu olsun deyip öper ondan sonra da TV izlemeye devam eder. Heee eğer evde yoksa Bi şiir yazar kutlar dahası yok. Her şey ilklerde kaldı malesef..