4040 doğum kilosu 2,5 aylıkken 6800 di kilosu ve çok kusma şikayetiniz vardı yarım saate emiyordu doktor kilosu çok dedi ve 3 yada 4 saat aralıklarla vereceksin süt dedi. Şükür düzeldi, ve bingildagi erken kapanacak dedi takip edelim dedi d vitaminini 3 4 gün arayla ver dedi hergun vermiceksin dedi. Yaşayan varmı? İnternet de çok kötü şeyler yazıyorlar bazıları, maşallah çok zeki akıllı, bir o kadar inatçı bir kızım var rabbim sağlık sıhhat versin hepsine 🤗?