Faimee SelmaSefaFatih 2 ay 21 günlük 5900 saatleri bilmiyorum ne zaman istese falan hep teklif ediyorum ama pek sık emen bi çocuk değil ( biz de 3 aylık sayılırız dimi ) 🤣
maestro SelmaSefaFatih benim bebiş emerek uyuyor. o yüzden eksta beslenme saaati yapmıyorum. uyurken 20 dk emiyor, 45 dk kadar uyuyor. 1.5 saat sonra tekrar uykusu geliyor. tekrar emerek uyuyor. yani 2-2.5 saatte bir emmiş oluyor. ay muaynesinde 6800kg idi
DaisyMom SelmaSefaFatih 2 ay 21 gunluguz.2 saatte bir besliyorum mama içiyor.Ben vermesemde kendi acikiyor 😂 Benim kizim gece hic uyumadigi icin sabah 5 gibi uyuyor 3 saat sonra kalkiyor mama iciyor tekrar bi 3 saat daha uyuyor.Eger uyumak istiyorsa 1 saat uyumuyor sonra bi iki saat daha uyuyor.Bazen sabah 3 saat uyuyup daha uyumuyor.Bu sekilde oglen 2 yi buluyor.Sonrasi 1 bucuk saatte bir ya da 1 saatte bir ne zaman isterse 5 dk 10 dk veya yarim saat uyur.O da sallarsam sallamazsam hic uyumaz.Bebegim 5.440 gr.
KzyMrv SelmaSefaFatih Bizde 3 ay 7 günlüğüz oğlum 3. Ayına girdi çıldırdı sanki resmen bütün gün kucakta asla uyumuyor en fazla 30 dakika uyuyor uyuyor ağlayarak uyanıyor ağlayarak birde 5 6 günden önce kaka yapmamaya başladı🤦🏼♀️Meme+mama olarak gidiyoruz ne zaman isterse emzirmeyi tekli ediyorum ki mamayı yavaş yavaş bırakalım meme reddi yapmaya başladı çünkü
durucinar 3ay6gunluguz uykumuz sapıttı iki gündür ne uyuyor ne mamasını bitiriyor normalde 125cc mama içiyordu şimdi 2doz bırakıyor 😔
Eselbur durucinar bizde 3 ay 9günlüğüZ on gündür giderek artan biberon reddimiz var malesef zorla içiyor mama diye ağlayan bir bebekti şimdi 5 saat oluyor hiç umrunda değil acıksa bile ağlıyor biberonu itiyor oynuyor ne zaman geçecek acaba 😔
SelmaSefaFatih maestro benimde bebegim emerek uyuyo ve uyanikken surekli emmek istiyo ve bende veriyorum😊 7bucuk kiloyuz
Tkn Benim bebegim 3 ay 4 günlük kafasına göre uykuları gündüzleri ama gece güzel uyuyor gündüz 45 dk bazen 20 değişiyor bazen 2 saat uyudu da oluyor anlamadim bende pek kendime sıkıntı yapmiyorum bunu keyfî yerinde enerjisi iyi o yüzden o ne isterse emmesi normalde 3 saatte 1 verin diyolar ama ben onu da i ne zaman isterse vermiyorum sonuçta oda bir birey bazen 1 saatte 1 emiyor bazen 4 saatte bazen kısa kısa emme yapıyor kilomuz 6640 ama benim bebeğim iri doğdu o yüzden bebelerin kiloları bu yüzden değişiklik gösterir .
SelmaSefaFatih Tkn ben her istediginde veriyorum suan 7bucuknkilo ama sonradan yavasliyo kilo alimlari emzirmenin keyfini suruyorz beraber😁
durucinar SelmaSefaFatih büyüme atagindayiz diye mi böyle oldu anlamadim ne güzel çocuk 8buck dedin mi uyuyordu smdi yarım saatte bir mizmizlaniyor dalamiyor sabaha kadar mamada kalıyor 2kere güzel yedi gerisi hep eksik
SelmaSefaFatih DaisyMom bende sallayarak uyutuyrm yoksa uyumuyor ya kucakta ya ayakta hep yapisik geziyoryz😊🤭 surekli emiyo cok gelir mi dye korkuyrm birazck
DaisyMom SelmaSefaFatih aslinsa cok gelse kendi birikardi.Emmesi hep ayni dozda mi oluyo cekmesi felan.Ne guzel keske benim kizimda emseydi.
durucinar SelmaSefaFatih kızımda hiç öyle şeyler yaşamadım yasadiysam da hatrlamiyorum kızım hiç uyumazdi sabah 7de uyurdu 😁🤪