Merhaba. 22.03.21 doğumlu kız bebeğim var çok fazla süt dondurmuştum üstüne süt alerjisi çıktığı için sakladığım sütleri kullanamayacağım sütler bozulmadan ihtiyacı olanlarla paylaşmak istiyorum. (Sarılık olan bebekler önceliklimiz) Konum: Aliağa/İzmir