Bir bana mı kötü geldi ? Beş dakikada bir olmasını geçtim cikilmiyor yahu nereye basılacak belli değil basıyorum başka reklam geri tuşuna basmak gerekiyor sanırım ona basıyorum bir başka buton böyle böyle 3-4 reklam cikiyor. Böyle gidecekse bu uygulama çok ayakta kalmaz bana göre, şahsen öğrenmek ve bilgi paylasmak kadar stres atmaya da giriyoruz. Ama ben bu şekilde daha stres oldum bu nediiir ☹️