Kizlar merhaba doğum yapali 4 ay oldu son bir aydır aşırı terlemem vardı dahiliye bölümüne gittim ve zehirli guart olduğumu öğrendim doktorum sintigrafi çektirme mi söyledi ama araştırdığım kadarıyla öncesinde verilen ilaç sute geçiyormus yaptıran varmi ve sonrasında tiroid ilacı kullanıp emzirmeye devam edebilir miyiz lütfen yardım 😞😞