ZGD aslında uykusu düzenli gündüz
9 da yarım saat uyur 9,5 da uyanır bir daha 2 de sinyal verir yatağına yatırırım ve uyur 4,5 da da kesin uyanmış olur birda 9 da uyurdu ama artık uyumuyor kendi kendine uyuduğu için müdahale etmiyorum fakat saat akşamları çok aşmaya başladı kendini
Acaba hani hiç mi uyatmasamda yorsam gibime geldi ama bu seferde uyumak için dahada eziyet edicek ne oluyorsa bu akşamları oluyor olan