Mertin_annesi Bebeğim mama ile besleniyor 2,5 aylkk hangi modeli almalyım ve hangi başlkk çok karışık anlaşılır deil mağazayada gidilmiyor interntten de açıklama yok
Brcdrnlila Mertin_annesi kendi sitesi var ordan bakın whatshap attı vs var ben aldım kullanıyorum https://drbrownsturkey.com/?gclid=Cj0KCQjwyZmEBhCpARIsALIzmnKPs6aSQLtNfUJ9vDQcUiGZBQELeFyLUTF3xHHpdKq3rYcraSjUoeIaAtS9EALw_wcB
Bengisu_dunya https://ty.gl/h22nnpkc Bu modeli alıcaksınız gaz yapmasın diye. Bebeğinize uygun boyut ve emziklisini seçmeyi unutmayın. Ben ornek olsun diye attım