emre6565 benım oğlum 2.5 kılo dogdu, son 1 ay hıc kılo almadı doktoru bazı bebekler almaz korkma demıstı, sınırda doğdu küvöze girmedi cok sukur. sonrasında da hıc problem olmadı. bu arada bebegı besleyen damarlardan biri hiç çalışmıyordu kucuk dogacagını beklıyorduk en basından berı.