Byrrky Arkadaşlar sağlık ocağı bane 9. Ayde bebeğinizin aşısı var dedi bu uygulamada gözükmayo başke sağlık ocağıda kan verilicek sadece dedi kafam iyice karıştı
Helenyaz Byrrky Byrrky kızamık aşısı var fakat bizim o ayda sağlık ocağında olmadığı için yapılamadı yaşında yapılacak. Kan da veriliyor ben vermedim yaşında vericez
Arassezin Byrrky evet artık aşı var 9.ayda.kizamik aşısı eklenmiş.beni de aradılar sağlık ocağından çağırdılar bebeğim için
Byrrky Bec-0907 arkadaşımla aynı sağlık ocağına gidiyoruz çocuklarımız aynı gün doğdu ona aşı var dememişler ben gittim bana var dediler onlarda kafalalarına göre söylüyo sanırım
Ecrinbzkrt Byrrky evet cnm 9.ayda aşı var kan vermede parmagına kucuk ıgne dokundurup nokta kadar kandan bakıyolar demır eksıklıgıne biZde öle yapıldı bide 1.yaşında olucak hem aşı hem kan degerıne bakılcak