Merhaba Güzel Anneler,
Benim oğlum 6 ay 20 günlük. En başından beri gece uykuları genellikle düzenli olan bir bebeklik yaşadı. Gece 2-3 kez mama içmek isterdi ki onda da gözünü asla açmadan mızıldanarak belli ederdi aç olduğunu. Buraya kadar tamam.. Anne yanı beşiğinde yatırdım hep bu zamana kadar ta ki beşiğine artık sığmayana kadar minik bir 🐼 yavrusu çünkü 🤭🧿 Dolasıyla odasında montessori yatağı var baya büyük bir yatak. Uyku tulumu giydirip kapısını açarak orada yatırmaya başladım. İlk iki gün falan ben yerde yattım sesini duymazsam falan diye🥺 Ayy allahım bu şapşik bildiğiniz derin uykuya geçiyor, beslenmek için mızıldanmıyor bile. 21:00 gibi uykuya geçer genelde. Mamasını 200-240 cc arası içiyor. Sabah uyanana kadar. Uyanış genelde 06:30/07:00 gibi.. Uyanınca tabi baya aç uyanıyor. 2 saate bir mama içiyor. Ve şey bezi genelde baya çişli kalkıyor yani gece çişini yapmış oluyor.
Demem o ki acaba erken mi tüm bunlar için? Yoksa doğru yolda mıyım? Doktorumuz aynen devam dedi ancak siz tecrübeli annelerden de fikir almak istedim ☺️😍🎈