Helenyaz Kızım 15 gün sonra bir yaşına basıyor, aptamil mama kullanıyorum, bundan sonra devam sütünemi geçmem lazım yoksa formül süte devammı bilemedim. Siz ne yaptınız?
Kubrik5734 Helenyaz devam sutu benim kendi doktorum 1 bucuk yasina kadsr formul dedi ama bir bucukdan sonra devsm sutune cok xor alistirdim. Smdi ikinci gebeligim eyer syni dkntilsr bundada olursa 1 bucuga kadar beklemem 1 yasnda baslarm
Gzdzeynep Ben formül mama ve normal inek sütüne geçtim bir yaşında ara ara unek sütü içiyor ama genel anlamda formül mama devam ediyor. İnek sütünü şekersiz ve yarı yarıya sulandırılmış şekilde veriyorum. Bazen suyunu daha az koyuyorum ama içine tatlandırmak için bişey eklemedim tadına öyle alışsın diye. Hatta ıhlamur yaptığımda da sade içiriyorum öyle alıştı şeker aramıyor içeceklerde.