Elif004 Bebeğim 2 ay 21 günlük ve yaklaşık 1 Aydır meme emmek istemiyor adeta kavga ediyoruz uykuluyken de gayet iyi emiyor bu durum ne zaman geçer yaşıyanlar var mı acaba ?
Humakus9 Bizim de öyle aynı zamanlarda başladı canım şimdi 3.5 aylığız bir ara öyle şiddetlendi ki açlıktan ağladığı halde meme almıyordu kızım ne kadar kötü birşey çok iyi bilirim hiçbir şey beni böyle yıpratmamıştı. Öncelikle ben şunları yaptım emzik veriyordum memeyi görünce çığlık atan kızım emziği cuk cuk emiyordu derhat attım emziğin doyurucu his verdiğini okudum bir yerde. İlk günler zor oldu ama şimdi unuttu bebeğim eğer sende veriyorsan bıraktır mutlaka. Aç olduğu için biberonla mama verdim birkaç gün baktım ki uykuda güzel emen çocuk onu da bırakmaya başlıyor mamayı finger feeding yöntemiyle verdim internetten araştır bu çok işine yarayacak. Kaşıkla ya da şırıngayla da verebilirsin. Ve şunu unutma mama verdiğin her öğün senin sütünden azaltır. Bebeğin emmediği zaman mutlaka sağ ve sütü şırıngayla ver. Ben doğru düzgün sağmadım hala az sütüm. İnşallah düzelir merak etme her bebek oluyor böyle yeter ki pes etme
Elif004 Humakus9 Teşekkür ederim bilgilendirdiğin için emzik verdim bende başlarda ama artık vermiycem insallah düzelir yoksa cıldırıcam
Melismetee Biz meme reddini aventin göğüs silikon ucu kelebek olanla atlattık plastik olduğu için meme olduğunu anlamıyor emiyor hem emzirmis oluyorsun hem senin sütün yani deneyin bence ben hala onunla emziriyorum goguslerimde yarada olmuyor