Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 yaş 1 haftalık, 7-8. Ayına kadar güzel kilo aldı ama neredeyse 4 aydır her ay 150 gram kadar ancak alıyor. Geçen aydan bu aya hiç almamış. Çok hareketli bir çocuk. Şuanki kilosunu yazmak istemiyorum çünkü konu rakamsal değil. Persentilleri şuan gayet iyi ama böyle giderse düşmeye başlayacak. Her şeyden tadan da bir çocuk, meyvesi sebzesi bol. Acaba sağlıklı beslensin diye karbonhidrattan mı çok kıstım.. kabızlığa yatkın olduğu için mecbur kalmış olabilirim. Sizin bebeklerniz hala her ay kilo alıyor mu? Bu konuda önerebileceğiniz bir şey var mı?