Hanımlar 46 günlük bebeğim var sezeryanla doğum yaptım ve bnm siskinligim hiç geçmedi sürekli bnm gazın oluyor ve bebegede geçiyor içmedim birşey kAlmadi ve bugünde değil olmuşum dahada arttı bebek durmuyor bu süre bnde geçmese bile bebekte 3 aydan sonra düzelmeye baslarmi acaba içime dert oldu