Rmys123 kızım doğduğundan beri oluyor enfeksyon malesef kullanmak zorundayız geçiyor tekrar oluyor benimkisi bir yaşına girecek kactane antibiyotik bitirdik belli değil geçmezse böbreklerine zarar verir buzdolabında tutun ilacı düzenli verin çok önemli soğuk olması yoksa etkisini kaybediyormuş