Minikkusum2021 Merhabalar. Beşik arayışındayım. Meltem Smart Kral, Mondo veya Bambino beşiğini alıp kullanan anneler var mı? Memnun musunuz? Farklı kademe ayarlı önerebileceğiniz sağlam ahşap beşik önerilerine de açığım?
Miyauw Minikkusum2021 eve milyon tane şey aldım bebek için sanırım tek pişman olmadığım şey beşik 😅 sanırım bende ki mondo resim atarım şimdi. 10 aylığız çok memnunum ben
Papatyass Minikkusum2021 kral beşik var bende çok memnunum. Hem beşik sağlam hem sallanması çok güzel.boyu da ideal ne küçük ne büyük 👍🏻
Busra1998 Minikkusum2021 bn kral beşiğini kullanıyorum cok kullanışlı 9 bucuk aylık hâla anne yanı olarak kullanıyorum biraz büyüdüğü zmn kıdamesini biraz aşağıya indirip kullanmayı düşünüyorum
Minikkusum2021 iremyy ne kadar süre kullanabildiniz. Sanki onda güvenlik açısından kademe ayarı yok gibi
Minikkusum2021 Papatyass güvenlik açısından nasıl buluyorsunuz peki odasını ayırdığımda kademe olarak indirdiğimde güvenle bırakabilir miyim?
Minikkusum2021 Henüz doğum yapmadım ve bende sizlerin zamanında eminim ki eşya alırken yaşadığınız tereddütleri yaşıyorum. Doğmamış çocuğa don biçmek cidden zor işmiş. Hem 3 4 yaşına kadar kullansın istiyorum hem de sağlam olsun güvenli olsun istiyorum. Park yataklar bu işi görüyor ama görüntü olarak çok hoş gelmiyor bir türlü içim ısınmıyor ona şuan piyasada meltem markanın beşikleri de bayağı pahalı daha sonra kullanamayıp pişman olmak istemiyorum siz doğum yapmış deneyimli annelerin önerilerine ihtiyacım var
2prenses1anne Minikkusum2021 3-4 yaşa kadar kullanım bence zor geliyor beşik kazaları çok gerçekleşiyor benim kızım 27 aylık şuan tek kişilik bazada korkuluksuz uyuyor tabi her anne farklı düşünüyor her nacizane fikrimi söyledim onun için büyüyen yataklı beşik ler var bir sıkıntı vs olmazsa o yatakta büyür gider
2prenses1anne Minikkusum2021 ben meltem smart’ın lengo beşiğini kullanıyorum ilk kızımda kullandım 27 aylık şimdi 2 aylık kızım ondanda kullanıyorum çok memnunum sallanma özelliğini istediğim sabitliyorum tokmalkarı var önündeki trabzan iniyor yatak alaçaltma yükseltmek için 2 kademesi var ve tekerlekli ben çok memnunum neredeyse hiç boş kalmadı çok rahat ettik
Minikkusum2021 2prenses1anne evet büyüyen beşikler de güzel bir tık daha genişler ama güvenlik açısından çok önermiyorlar bebek biraz ayaklandığında aşağı salınma durumları oluyor diyorlar
2prenses1anne Minikkusum2021 ben onları hiç araştırıp bakmadım yakından dahi görmedim doğrudur güzel araştırın içinize sinen bebeğiniz için en güzelidir sağlıcakla kavuşun miniğinize inşallah 🥰