Nurdem0433 Deletedmom_9857 mutlak dene yeğenimin parmağında olmuştu ve beyazlaşmıştı parmak ucu bu sıcak su geçirmişti
dewamkee Deletedmom_9857 off onu hic sormaaa neler cektim . Dolama oldu ici intihap kapti sisti . Dra gittim en son denemedigim sey kalmadi . Dr normla igne ile uyusturmadan delip intihapi akitti. Hic unutmuyrm sesim hastaneyi almisti 😑
Deletedmom_9857 dewamkee Ayy çok geçmiş olsun dün krem sürdüm biraz rahatladı canım 🌸 Birde soğan ve sıcak suyu denicem 🌸
ipekk05 dewamkee canım benimde parmağım dolama oldu kenarı şişti kızarı ağrı yapıyor bir haftadır antibiyotik hap ve krem kullandım ama hala aynı sadece zonklamasını giderdi ama şişliği duruyo bunun için acilde ki doktor bu işlemi yaparmı
dewamkee Deletedmom_9857 iste ihmal etme evde kendim hallederim deme bende oyle yaptim sonuc :/ yani beyazlik gorursen intihap toplanma gibi hemen acile git canm