RasayiAA Eşimin doğum gününe harf pasta yapacağım. Kedidiliyle, pandispanya, ile bide kurabiye gibi harf şeklinde yapılıyor sanırm. Hangisiyle daha şık ve tat olarak güzel olur. Birde kakaolu daha iyi olur sanki. Fikirlerinizi bekliyorum. 😁
Annesivekizi RasayiAA ben Nermin yazılıtaşın 2M pastasından yapmıştım çok güzel olmuştu pandispanya şeklinde. 1M pastası da kurabiye gibi. Sayfasından bakabilirsiniz instagramdan
RasayiAA Annesivekizi baktım da gözden mi kaçırdım bulamadım. Güzel tarifler de varmış aldım takibe. 😁
Miine https://resimyukle.link/i/xzCCo Youtube rümeysa mutfakta var bn ordan yaptım pastami çok güzel oldu tavsiye ederim 🤗