Sedaaay Kızlar bebeğimin felaket kusmasından dolayı ar mama ya geçiyoz ar mamada diğer mamalar gibi mi ayni doyurucu mu ve gerçekten kusmada azalma oluyor mu ve sizce en iyi ar mama hangisi ve internetten alanlar nerden alıosunuz mama ???
Meyra Sedaaay bebelac ar kullandm oluşmasını kesmedi kivamids cok köyüydü ayrıca hurmalı olduğu icin bebegm sevmedi hic daha sonra aptamil AR ye gectm cok şükür kusması bitti tamamen
SinemArasBoran Sedaaay cnm bende humana mamasına bebelac thickener katıyorum 7 aydır kusmuyor . Thickener katmazsam kusuyor
Merfeee Canım hiç birini kullanma ar mama felaket kabız yapıyo inan 4 gün ar mama kullandım 1 ay kabızlık sıkıntısı yaşadım Çocuğun mamasına zeytinyagi kaymadan kaka yapamadı 😒😒😒 Şu anda Bebelac gold thickener kıvam artırıcı kullanıyorum (doktoruna danış onay verir sende kullan tavsiye ederim) 60 CC mamaya 1 ölçek kıvam artırıcı koyuyorum 5-6 dakika bekletiyorm koyulaşınca yediriyorm mamasını çok faydasını gördüm Ha bide ben Aptamil ar maması kullandım her içtiğini kustu doktor tadından dolayı kusmustur tadı çok kötü dedi Emdigini hâlen kusuyor ama mamayı şükür hiç kusmuyo ve binlerce şükür ki 1100 Gram almış bu ay
Sedaaay Merfeee ama bebeğim aşırı kusuo kusmaktan kilo alamıo anne sütü de alıo anne sütünden sonra bi 30cc verim diyorum seninki sadece mamamıydı
Sedaaay Merfeee ben emzirdikten sonra tek başına verebilir miyim onu illa mama ile vs karıştırmammı lzm ?
Merfeee Sedaaay ben mama +meme gidiyorum mamayı hiç kusmuyo Memede kusmaya devam ediyor Gündüz ağırlıkta mama veriyorum bende kusmasina diye gece emziriyorm uykulu olduğu için kusmuyo Ama ne zaman emerse gündüz mutlaka kusuyor
Merfeee Sedaaay bizim mama yedikten sonra kusmamız tamamen kesildi onunla 60 CC mamaya 1 ölçek ekleyip karıştıriyorm 5-6 dakika bekliyorum biraz koyulaşınca yediriyorm.. çok faydasını gördüm