Yagmursonrasitoprakkokusu sonsuz17 bimdeki baklavayı fırında 8 dk ısıtıyorum,serbeti üzerinde yazılandan fazla koyuyorum o ölçüde denedim kuru oldu. 3 barsak süt, 2 bardak şeker kaynatıp vanilya koyuyorum. Fırından çıkan baklavaya kaynar şerbeti döküp çekmesi için bırakıyorum. Ikiside sicak olacak. 2 saat sonra falan 1er tatlı kaşığı pudra şekeri ve kakao karıştırıp üzerine eliyorum. Varsa nesquik de olur .üzerine de rendelenmiş yâda robotta çekilmiş bitter çikolata serpiyorum. Oldu da bitti maşallah 🤣 hazıra yakın bi tat oluyor