Neslihan1903 ilk doğduğunda bebeğimde de vardı sarılık. Neredeyse 2 günde Bi kontrole gidiyorduk sarılık ölçtürmeye, 13 ve 15 günlükken gittiğimizde düşük çıkınca artık gelmenize gerek yok dedi. Bugünde 1 ay kontrolüne gittik. Ölçüm yapmadı yüzünde sarılık var ama vücudunda yok eskisi gibi buda zamanla geçer dedi. Sizde nasıl yaptı 1 ayda sarılık kontrolünü. İnş en kısa zamanda geçer sizinde