sevimeyuboglu61 Arkadaşlar 27 aylık ve 3 aylık oğullarıma müslin tulum almak istiyorum , var mı önrdiğiniz marka ??
Mom091 sevimeyuboglu61 cigit markasında çok güzeller var. Dün h&m de de görmüştüm sanırım. Ve ebebekte de oluyor. Bende alacağım kızıma çok tatlılar😊
Mariposa sevimeyuboglu61 https://www.cigit.com.tr/ ben burdan aldım çok güzeller kullanmak icin sabırsızlanıyorum
Pinarbek egeninanns sevimeyuboglu61 instada ela uyku tulumları var kadın kendi dikiyor çok kaliteli ve güzel oradan bakmadan almayın derim
Busramaden Woody alısverıs yaptınızmı ordan daha once ben cok begenıyorum gorsellerınj ama guvenemıyorum fıyatları cok uygun
sevimeyuboglu61 Woody 3-6 kalmış genelde , oğlumda 3 aylık şu an Mayıs sonu Haziran giib istiyorum beden küçük gelir gibi geldi bana
Woody Vanilya indirim postuna vicco ile ilgili bir link attım. Bak bence. Bot alsam mı diye düşünmedim değil😀😀
Woody Vanilya fıyatı gorunce gectım valla. Aynı sıteden 50 tl sandalet almıştım ben. O zaman yazmayı unutmuşum