Merhaba kızıma bazı yiyecekleri minik doğrayıp veriyorum ama son zamanlarda fark ettim ki ağzında çok az ezip yutuyor.
Mesela dün havuç haşlamıştım yedi biraz ama af edersiniz tuvaletinde gördüm neredeyse hiç ezmemiş ağzında.
10 aylık ve hiç dişi yok, endişelenmeli miyim? Bu normal mi?