Sareninannesi
Yarın 4. Ay aşımız var resmen yarın olsun istemiyorum. Nefret ettim artık. Bebeğimin gülücükler saçarken birden acıyla bağırması mı dersin, bütün gün huysuzluğu mu dersin, yetmedi bi de aşı olunca ateşi çıkıyor. Zaten ilk ayımızda sarılık yüzünden sürekli kan alındı kuzudan, artık psikolojim bozuldu resmen. Keşke benim aşı olup sütümle ona geçirebildiğim bi sistem olsa. Tamam onun sağlığı için biliyorum ama artık ayın 20sini geçince kabuslar görmeye başlıyorum. Öyle bi içimi dökesim geldi işte😞