Domino kızlar sayılı kullanıldı depoda duruyor fiyat yazın butceniz ne kadar var satmak istiyorum yazık günah duruyor boş boş. sürüşü çok rahat. çocuklar büyüdü şükür o yüzden satıyorum. ☺
VERA19 Domino Fotoğrafı görüntüleyemedim.Hızlı resim adlı siteden tekrar yükleme yapabilir misiniz? 🙏🏻
Domino Ecrininanesi nerde oturuyorsun ? kargo yaparsam o fiyata veririm ama elden alirsan biraz ucuz vermis olurum araba cok guzel çünkü ve piyasa degeri 1000 tl
Domino Nuraky merhaba istanbul sancaktepedeyiz siz nerdesiniz ? sizin butceniz ne kada ona göre esime de sorar uygunsa konusuruz
Blgnkrkmaz Domino merhaba.ben de sancaktepedeyim kafanızda bir fiyat belirlediniz mi elden alabilirim eğer anlaşırsak
burcuturan Domino merhabalar ürün duruyor mu acaba ve düşündüğünüz rakam nedir?? İstanbul Beyoğlu ikametgah adresim
burcuturan burcuturan Domino benim bütçem 100/150 TL arası size göre baya düşük diğer alıcılara uyar işallah hayırlı günlerde kullansınlar ☺️
Domino Gamzeli28 Sayili kullanildi tekerleklerinden de bellidir sadece yikamadan dolayı ust kısmı biraz tahriş oldu ama.asla siritmiyor 🙂
Domino Blgnkrkmaz aa ne güzel. sizin butceniz nedir ona gore esime sorar anlasirsak konuşuruz. fiyat 400 500 diye de kurmustum kafam da 🤔🙈 piyasa degeri 1000 tl arabanin internetten de bakabilirsiniz