Kızlar bebeğim 10 aylık emziriyorum. 2 kez düzenli adet oldum sonra bozuldu düzeni 4 5 aydır leke şeklinde ve sürekli. 1 hafta gelmiyor tekrar gelmeye başlıyor az az. Dr a gittim cerazette verdi ama ise yaramadı leke devam etti 2 3 ay kullandım. Bugün yine dr a gittim hormon tahlili yapıldı yarın alcam sonucu. Pko da var bu arada böyle bi durumla karşılaşan var mı aranizda?