Lina_Deniz
Bizim insanımızdan olmaz özellikle bizim apartmandan hortumla apartman yıkıyorlar akittıkları suyun haddi hesabi yok bi de o sulari bodruma çekiyorlar yakında bina başımıza yıkılacak nem rutubet kokuyor kaç defa uyardım ama dinleyen yok su olmadan temizlenmezmis ben viledayla kapımın önünü siliyorum bana pis gözüyle bakıyorlar allah akıl fikir versin