Merhaba kızlar haftasonu 4 ay 29 günlük kızımın kontrolü vardı doktoruna gaz sorununun bi dönem hafiflediğini ama 10 gündür yine çok sıkıştırdığını söyledim idrar tahlili ve kültürü yaptırdı bugün aradı enfeksiyon varmış antibiyotik verdi 10 gün kullandıktan sonra 2 gün ara verip tekrar tahlil yapılıcak çok önemli değil önemli olan tekrarlamaması dedi antibiyotik kaç günde etki etmeye başlar sizce daha önce aynı sıkıntıyı yaşayanlar var mı tekrarlama ihtimali nedir acaba yavrum yaa kıyamam ona oturdum ağladım kuzum bakıyor suratıma masum masum keşke ben hasta olsaydım ona bişey olmasaydı