Kızlar merhaba, kızım 11 aylık olmak üzere ve artık hep kendi yemek istiyor kaşığı elimden alıyor, yada böyle önüne koyuyorum parçacık şeklinde öyle kendi yemek istiyor fakat hiç dişimiz Yok onun kendi yiyebiliceği neler yapabilirim? Lütfeen yardııım 💞🥰