Tazecikannee5 Kızlar sadece 2 ay kullandım. Hep yanimda yattı hala da öyle. Baska büyük bi beşik almak istiyorum onun için satıyorum ilgilenen varsa.
turansmom Tazecikannee5 Çok pahalı almıssın canım, çok pahalıya satiyorsun. Letgoya falanda koy istersen inşallah satabilirsin❤
Tazecikannee5 VERA19 merhaba. İl AMASYA. Fotografları yükleyebilmisimdir umarım 🙂 kolay gelsin size de.
Tazecikannee5 dış 100×63cm / iç 96×54cm 0-12 ay aralığında kullanıma uygundur. Içerisinde yatak orta sertlikte ve çok yüksek değildir. Cibinlik,yan koruma,yatak dahildir. 2 ay kullanabildik. evde yer kaplamasını istemiyorum o yüzden satıyorum.
Tazecikannee5 Ben 750 TL aldım. 600 lira düşünüyorum kargo alıcıya ait. Lütfen şu anda ihtiyacım var.
Silasila Tazecikannee5 Sepet beşiği bende ikinci el aldım ama 200 tl sizin bu fiyata alıcı bulmanız zor
Tazecikannee5 turansmom dolapta satışta ama umarım alan olur ihtiyacım var ve sıfır nerdeyse çok pahalıya aldım keşke diyorum bende 2.el alsaymışım umarım satılır teşekkürler
Silasila Tazecikannee5 Evet isterseniz fotoğtaflarını yükleyeyim satıcı 300 tlye koymuştu ama 200 de anlaştık ayrıyeten birde babynest bile hediye etti sağolsun
Tazecikannee5 Silasila anladım. Benimki sıfır ürün gibi ve Su an ihtiyaçtan satılık. Güle güle kullanın sizde.