Sürekli ne zaman emmek isterse emzirdim. 2 aylık olduğundan beri ilk gece uykusunun süresi uzun oluyor. Gündüz ve özellikle akşam yatırmaya doğru sık ve güzel emziriyorum ki gece acıkmasın. 4 aylık oldu, atak dönemleri dışında sorun yaşamadık. 2.ay atağında üç dört gün saat başı emzirmiştim sürekli istiyor diye. Onun dışında 2-3 artık bazen 4 saatte bir emziriyorum.