AsilOglum Ya hanımlar bu yağı gaz sancısı için bugün aldım. Tavsiye üzerine ama İnternette bebeklerde kullanılmamalı falan yazıyor. kullanan var mı ?
Tuba2 AsilOglum acı bir sonla karşılaşmamak için acı elma yağından uzak durun diye bir yazı okumuştum bebekler için tavsiye etmiyorlar
Baharimo AsilOglum merhaba 👋🏻 Biz kızımız için kullandık. Açıkçası işe yaradığını da düşünüyorum. Her iki ayağına da birer damla sürüp masaj yaptık. Hem durmayan ağlamalarını kesmekte hem de gaz sancısını azaltmakta gayet iyi geldi bize..
Emirim Kullanma bence allah korusun bu yüzden ölen bebekler bile varmis doktor ali fuat serpen bi yazisinda bahsetmisti onun yerine surekli gaz masaji yap
AsilOglum Tuba2 içine şüphe düştü şimdi alana kadar hep iyi yorumlar görüyordum . Şimdi tam tersini duymaya başlayınca emin olamadım.
AsilOglum Baharimo kaç günlüktü kullandığınız da ve kullandığınız yerde kızarıklık vs gibi birşey oldu mu ?
AsilOglum Akrhnm kaç günlüktü kullandığınız da ve kullandığınız yerde kızarıklık vs gibi birşey oldu mu ?
Akrhnm AsilOglum 1 aylıktı benim oğlum kullanmaya başladıgımda inanılmaz gaz sıkıntısı yaşadıgımız bir dönemdi doktor bir arkadaşımın tavsiyesi ile başladım. Tabiki zorunlu bir tavsiye değil bnmkisi bizde işe yaradı sacede.
Baharimo AsilOglum sanırım 1 aylıktı bize önsrdiklerinde. Herhangi bir kızarıklık ya da olumsuz durumla karşılaşmadık.
Tuba2 AsilOglum kullanma bence canım zaten hiç bir doktor önermiyor nursehervey şurubu kullandım ben gaz için çok faydasını gördüm onu dene bi istersen
Arzymn AsilOglum çok ciddi yan etkileri var, başkasında bi zararı olmaması sizde de olmayacağı anlamına gelmez. Hatta bir doktorun yazısını okumuştum bununla ilgili, sakın çocuğunuza öyle saçma sapan bişey yapmayın
Mel-sin Kesinlikle kullanmamalısın. Bazıları tavsiye ediyor ama uzman doktorlar asla kullanmamalısınız diyor. Onun yerine tatlı badem yağı kullanabilirsiniz. Ben çok faydasını gördüm afedersin de badem yağıyla masaj yapar yapmaz alttan bir sürü gaz çıkarıyordu. Takviye olarak da Zinco'yu kullanabilirsin. Ayrıca eczaneden içilebilir badem yağı da alıp 1 çay kaşığı verebilirsin. Bir de yerine yatirmadan önce sıcak su torbası da koyarsan çok rahatlayacak.
Hacerr AsilOglum ay kullanmayın ya damar daralması oluyormuş bebekte allah korusun ben kullanmadım kimyon katın yemeklerınıze bol bol
Merfeee AsilOglum hiç iyi yorumlar okumadım canım onunla ilgili Instagramin varsa mühendisinoglu sayfasından takip et tek tek damlaları inceledi açıklamalı yazıları var
Sedaaay AsilOglum kesinlikle kullanılmaması gerektiğini okumuştum bir ara bizimde aşırı gaz problemi var dıatlattık şükür çok iyi gelio o yağ diyenler oldu ama okuduklarımdan sonra cesaret edemedim hastane vakaları bile var o yağın