Evet kızlar bebişlerinizden ne haber?
Neler yiyorlar gün içinde?
Boyları ve kiloları kaç?
Yürüyorlar mı?
Konuşma varmı?
Etkinlikleriniz neler?
Uyku düzenleri nasıl?
Ben başlıyayım 🥰 ⬇️⬇️⬇️
Kızım Hüma Nur 16 Aralık 2019 saat 17:05 doğumlu.
Kilosu 10.50 boyu 88cm 2 ay önce böyleydi yani. Biraz zayıfız.
Anne, baba, gel gel, cici, eeee eee, pisi pisi, mama bunları söylüyoruz 😚
Yürümeye 2 ay oldu başlayalı. Yerinde durmuyor koltuk tepelerinde devamlı. Sürekli ayakkabılarını eline alıp dışarı çıkmak istiyor. Günde 568484 kere dışarı çıkıyoruz.😅
Sabah kahvaltısında haşlanmış yumurta, salata, zeytin, peynir, bal-kaymak tahin-pekmez bazen krep bazen kuymak bazen Menemen patates kızartması patatesli kaşarlı yumurta gibi şeyler yapıyorum. Yanına meyve suyu ile. Öğlen çorba ve birazda meyve yer uyur. İkindi gibi köfte yoğurt yediririm veya yoğurtlu makarnaya bayılıyor e bebekte sebzeli makarnalar var cok seviyor. Akşam üzeri biz ne yersek ondan yer. Hafta da 2 kere balık yediririm. Dip balıkları dışında her balığı veriyorum. Özellikle somon. Kuruyemiş çok seviyor. İnek sütüne geçtik gece uykusuna geçmeden 240cc cicibebeli yapıp iciriyorum. Bazen de muhallebi yapıyorum evde tok tutsun diye. Bakliyata geçeli çok oldu zaten.
Uyku düzenimiz yeni oturdu. Sabah 8-9 arası kalkıyor. Öğlen gündüz uykusuna yatıp 4 saat civarı uyuyor. Akşam da 9 gibi gece uykusuna geçiyor. Gece 1-2 defa uyanıyor süt içmek için. Veya su için.
Etkinlik olarak saklambaç oynamaya bayılıyor. Zeka kartlarını hala çok seviyor. Gün içinde müzik açıp oynamaya bayılıyor. Yeni yeni boyamaya başladık. Baya eğleniyor. Ama bunların dışında günün çoğunluğunu kapının önünde veya parkta geçiriyoruz. 😅
Bu arada banyo yapmaya bayılıyor çıkarttığımız zaman yarım saat ağlama Faslımız var 😅
Evet bizde durumlar böyle. Atladığım önemli detaylar olabilir. Gelişim ile alakalı onları da siz tamamlarsanız bilgi alışverişi yapmış oluruz❤️
Bir kaynana ve eş postu kadar yorum gelmesini umut ediyorum. 😅💐💞