bktss merhaba herkese, bebeğim 9 aylik ben 3 öğün yediriyorum sabah öğle akşam, ve her uyuturkende emzirerek uyutuyorum, yani 3 emzirme 3 ek gıda oluyo gün içinde, acaba yeterli mi, siz nasıl yapıyorsunuz ?
Alpingo bktss ben ne zaman isterse hzuurusz olursa hemen üstüme atlıyo zaten o zaman emziriyorum ,onun dısında bazen aksam yemek vermiyorum aksam corba ver demişri doktor,bazen cidden hazımsızlık yapıyor aksam mamasını hiç içmiyor sonra uykuya geçemiyo vs özellikle ramazan ayında veremedim hep biz geç yiyoruz die