Merhabalar,sarılık değerimiz yüksek çıkınca hormonlarla bakıldı ve tıroit değerimiz yüksek çıktı başka bir doktora sevkimiz oldu doktor yenidoğan bebeklerde bunlar olabileceğini söyledi ya kendiliğinden geçmesini bekliyorlar ya da ilaçla tedavi dedi. Bizim gibi olan var mı acaba ya da geçiren ?