zarifbirhanim Minikpandailay bende Tepecikteyim 🙈🙈 kuzu inan çocuktan kafa mı kaldı dün ne yediğimi hatırlamıyorum 😃
Minikpandailay zarifbirhanim Ben tepwcikte değilim coook uzagindayim 😄 öyle valla çarkını şaşırtıyor bu cocuklar analara.
Zuzuuu Gizay230320 Hayret covid menüsü ile gelem olmamış şaşırdım 😂 börek olabilir sarma dolma da güzel olur soğuk çorbalardan da yapabilirsiniz afiyet olsun şimdiden 😂
Minikpandailay Deletedmom4440 Eşim Mardin’de yaptı askerliğini güzel ve sipsicak bı şehir 😄 İstanbul’da olsam bende keşke. Bı yandan iyi bı yandan kötü ama
Minikpandailay Deletedmom4440 Orası kesin. Ben çok beğeniyorum Mardini. Eğer bebeğim olmasaydı, bide korona olmasaydı bu sene çoktan gitmiştim. Nasip önümüzdeki yıllara bebeğimle🌼