Adababy Bugün kabine toplantısı var. Sizce neler olacaka ve bu bi anda düşen vakalar neyin belirtisi 🙂🙂
SeherRonyaMelek Adababy kapanma yapılamayacağının belirtisi 😂 düşüş var deyip kapatmayacaklar kanımca 🙄
Babybloom Adababy yeni bir şey beklemiyorum geçen sefer verilen kararlarla devam bence. Bayramı da unutun bence bayram ful karantina
Zelisblt Adababy bnce kapatmazlar, ya artık insanlar gidip test yaptırmıyor, yada gerçekliği gizliyorkar ki kapanma olmasın. Kapanma demk ekonomik düşüş demk maalesef 😒
Adababy Hilalrkmn bunu ramazanın başında yapsalardı yurtdışanada tüm kapılar kapansaydı ülkede koronanın k-c kalmazdı🙂
Smyr6346 Ay valla kosor döngü gibi kapatıyolar vakalar düşüyo açılıyo hoop tekrar yükseliyo bıktım artık evde tıkılmaktan
Adababy Kagansmother eğer kapanmayla bitecekse razıyım yeter ki tam bitsin şu korona tekrarlanmamak şartıyla
Adababy SeherRonyaMelek banada öyle geliyor ülkemizin parası yok diyemeyipta rakamlarla oynuyolar gibime kaldı
Maviyesil121212 Adababy okullar bayram sonuna kadar kapalı diyecekler onun dışında da bir değişiklik olmayacak. Tam kapanmayı ülke ekonomisi kaldıramaz
Kagansmother Adababy kontrol altına alabilseler bitecek yok su saatte yasak yok bu gun yasak değil ama sadece market var yok restoranlar kapalı ama bilmem ne. . tam kapanma sağlanıp temizlenecek ondan sonra rahata erecegiz bak koreye Çine nasil bitirdiler başladığı gibi senesi geldi bizde tik yok
Yingyang Adababy keşke kapatsalar tamamen ama gerçekten de ekonomik bir kriz var insanlar bişey kazanamıyor aylardır onlar ne yapacak yani zor bir durum olması gereken kapanması ama şartlardan olmayacak gibi bu hastalıkta bitmeyecek gibi gözüküyor Allah yardımcımız olsun
zarifbirhanim Adababy Yaz geldi. Turizm geliyor, yasaklar hafifletilecek. Oteller açılacak, plajlar dolacak. İnsanlar çıkacak, gezecek. Cafeler dolup tasacak. Bayramda el öpülecek. Düşüyoruz ya seneye kışa vaka lazım dimi. Azaldıkça salmaya devam
Minikpandailay Adababy Bu ne biçim hayat. Eskiden ne güzel bayramlarda bı heyecan olurdu giyinir süslenir el öpmeye giderdik. Tam kapanma gelsin kimse kimseye gidemesin bu illet de defolsun gitsin. O kadar çok sıkıldım ki 🤬
Adababy Minikpandailay bence salsınlar bizi herkes herkes bulaştırsında kurtulak 😄😄 şaka maka cidden bunalttı yani yazın dışarda kışın evde ağustos böceği ile karınca gibi geldi 💁♀️
elmaliturtam Adababy testleri düşürdüler vaklae azaldı moduna girildi yani hiç sanmıyorum tam kapanma olacağını gerçi hangisi hayır hangisi şer kararın bilmiyorum bu saatten sonra esnafa üzülüyorum sağlıkçıya üzülüyorum eğitime ara veren miniklere Rabbim sonumuzu hayır eylesin inşallah ülkemiz için hayırlı kararlar çıkar
Mom077 Adababy valla hiç bir şekşlde esnetilmesin bu illet virüs oldukca ne azalır ne de yok olur daha bu gün toptaga verdik bi yakınımızın eşini kaybettik koranadan😔😢