Merhaba 10 gündür adet gecikmem var. 6. Günün gecikmesinde beta yaptırdım 1.20 çıktı sonucum. Ve bu gün 10 gün gecikmeden dolayı muayeneye gittim. Doktor ultrasyonla baktı ve bir yumurtan catlamamış dedi. Bende neden dedim. Olur öyle şeyler arada diyor bana. Tahlilde istemedi bende hormonlarama kontrol amaçlı baktırmak istiyorum dedim. Onada eee bende kontrol amaçlı sperm testi yaptırayim o zaman diyor. tartışmadım daha fazla çıktım odadan. Adet sökücü yazmış ama almadım. Adetime yakın şüpheli ilişkim olmuştu. Açıkçası geç döllenmeden şüpheleniyorum. Ama yumurta çatlamaması bununla ilişkili olabilir mi? Yumurtayla ilgili net birşey bulamadım netten. Teşekkür ederim şimdiden herkese.