busra_02 Kızlar bu A101’de bimde falan olan hazır işkembe eti varya ondan çorba yapıcam geçen yaptım annem terbiyesini kesmişsin dedi bugün farklı yapıcam düdüklüde mi pişirsem
busra_02 Edakucukuslu eti tencereye aldım canım üstün geçecek kadar su ekledim kaynanana kadar bekledim sonra terbiyesini hazırladım 1kaşık yoğurt 1kaşık un 1yumurtayı kapta çırptım sonradan kaynayan etin üzerin döktüm yavaş yavaş karıştırdım bu kadar Annem düdüklüde yapsan daha güzel olur dedi bugün öyle deniycem
Ecreee busra_02 terbiyeyi direk dokerseniz keser,kesmemesi için kaynayan sudan alın terbiye yavas yavaş karıştırarak ılık hale getirin daha sonra söylediğiniz işlemi yapın
Ftmsrsln busra_02 terbiyenize yavaş yavaş sıcak su ilave çorbanızla aynı ısıda olsun çorba suyuna karıştırın ki kesilmez öyle