umay1520 evet canım hatta bu biberonu abimler kullandı oğlunda sonra bana verdiler ben sadece ucunu değiştim kullanıyorum. Ama biyerde okumuştum kapağını çok sıkıştırdığında o tırtıklı kısım zarar görüyor ve sızıntı oluyor diye eğer ordan akıtıyorsa zarar görmüş olabilir