emation55 Hangi markaları öneriyorsnz kızlar hafif uygun maliyetli birşey arıyorum birde kaçıncı Aydan itibaren kullanılır
Dogavesultan emation55 kızım 14 aylık baby plus taxi baston puset kullanıyorum gayet memnunum tavsiye ederim fiyat olarak da uygun
Morfrenk emation55 baby2go tam yatar kullanıyoruz 3.aydan beri, travel çok ağır geldi bana sevmedim.. Tam yattığı içinde bu bastonda rahat ettim
emation55 Morfrenk evet travel çok ağır bende hafif bişi arıyorum şimdiki aklm olsaydı almazdm valalhi zaten fazla kullanamadm nerden almstnz acaba
Morfrenk emation55 sürümü travel kadar rahat değil bak ama arabayla bir yere gittiğimizde çok rahat oluyor ya da bir markete çıktığımda bebekle felan. 400 tl gibi bir fiyata bence gayet iyi, çok aşırı bir kalite beklemedim zaten
emation55 Morfrenk aynen bizimde arabada sıkıntı çok yer kaplıyor onun için teşekkür ederim canm bnm😘
Domino emation55 bende var baston chicco bebek arabasu evde duruyor istersen satabilirim ?🙂 ozelden yada buradan resmini atabilirim ?
Ahkukulivahkukuli emation55 düşünürseniz elimde ax kullanılmış 2. El var brion marka mira model açık gri renk aşırı rahat ve kullanılışlı
Ahkukulivahkukuli emation55 ben 4. Aydan itibaren kullandım. Satma nedenim elimde travel arabam.olmasi