Teemo07 Biz Silvan da yaşıyoruz, Batman daha yakın olduğu için orada iyi bir çocuk doktoru arıyoruz. Önerebileceğiniz birileri var mı?
Eemmyy Teemo07 MedicalPark Ahmet ÖZCAN.. Çok ilgili Bi doktor. We benim için artısı telefon numarasını wermesi. En ufak Bi problemde ya da aklıma takılan şeylerde direkt mesaj atıyorum we en geç yarım saat içerisinde cewap weriyor..
elvnern Teemo07 merhaba. Bizim önemli konularda birkaç tecrübemiz oldu. Medikalpark Maşuk beyi öneririm çünkü biz de çok araştırdık sizi anlıyorum. Ahmet beyden ise bir arkadaşım hiç memnun kalmadı. Gerekmediği halde antibiyotik verdiği için.
Eemmyy Teemo07 Kesinlikle öyle. Hele ki şu pandemi döneminde. Her sıkıntıda hastaneye gitmek zorunda kalmıyoruz.
Teemo07 Eemmyy kesinlikle, birde batman a 40 dk lık mesafedeyiz, bebekle git gel cok zor. Yollar iyi degil zaten.