Miskokuluevlat estağfurullah. Açıkcası daha yeni başladık bu hafta uyku saatlerimizi ve rutinlerimizi düzene soktuk biraz. Önümüzdeki hafta asıl uyku eğitimine geçeceğiz. Benim bebeğim sallanarak uyuyor ve her seferinde katıla katıla ağlıyordu. Saatleri düzenledik ağlamayı bıraktı şükür, sıra sallamadan desteksiz uyumada inşallah başarıcaz. Her sabah erken aynı saatte kalkması ve gece aynı saatte yatması önemli. Birde akşam 6 dan sonra uyumasına izin vermiyorum uyku saatine kadar. Son gündüz uykusunu 5-6 arasında yatıyor. Uyku koçundan danışmanlık alıyorum şuan bakalım ağlatmadan bebeği ve anneyi yıpratmadan öğretme yöntemleri ile uykusunu almış mutlu anne ve bebek haline geleceğiz inşallah 🤲🏻