Doğumdan sonra 50. gün regl oldum iki gündür devam ediyor. Daha önce kanamam çok az az gelip tam üç günde biterdi şu an çok fazla kanamam var yetişemiyorum resmen bir anda boşalıyor bazen küçük kırmızı parçalar geliyor sizce normal mi doktora gitmeli miyim