Selamun aleyküm hanımlar bir kaç sorum olacak. Kızım 16 Aylık etkinlik vs bulmakta zorlanıyorum. Evde oyun hamuru kinetik kum vs yapmayı düşünüyorum bunlar için erken mi acaba sizler ne zaman verdiniz? Ne tür etkinlikler veya oyunlar oynuyorsunuz. Kızım oyuncakları hiç sevmiyor yeni bişey aldıgım da 5 dk yüzüne bakıyor sonra bir köşede duruyor. Boya vs yapsak nerden hangi boyadan başlamamız gerekiyor ne tür markalar tercih ediyorsunuz tecrübeli anneler yardımcı olursanız seviniriz 😌 bir de kızıma masa almayı düşünüyorum nasipse 2. Bir cocugum daha olacak ikisinin de kullanabileceği bir şey kullanıp memnun oldugunuz rahat aktivite yapabilecekleri masaları önerirseniz sevinirim 🥰