Makbussmete İyi günler arkadaşlar ben doğum yapalı 6 ay oldu 3 kere düzensiz adet oldum bu ay ise 10 gün gecikti gebelik testi yaptım negatif çıktı ama adet görmemek beni korkutuyor ne yapmalıyım ?
Thesra Makbussmete Doğum sonrası 1-2 sene düzenli adet olamama durumu normal merak etmeyin çoğu kişide yaşanıyor
Makbussmete Thesra doktora gitmeme gerek var mı tam anlamıyla korunma sağlamam için ne yaptınız? hap vermişti ama kötü oldum bıraktım başka seçenek kendim mi seçmeliyim doktora gidip tekrar sormam mı gerekir?
Makbussmete Mehtap26 benim de bozuldu valla sürekli test yaptırmaktan doğumdan beri iki kere kan testi şimdi tekrar evde gebelik testi yaptım yüreğim ağzımda yaşıyorum doktora gittiniz mi