Merhaba ihlas markasını duydunuz mu hiç ? Suyu çok leziz eşim orada çalıştı ve filitresi kolay kolay kireçlenmiyor biz Alman markası bi arıtıcı aldık normalde senede bir değişir filtreleri ama 5 6 olmadan suyu kireçli oldu eğer ihlas marka düşünürseniz size yardımcı olurum 🙏🏻