OglumEdizAli Yigitannesii canim d3 1 yaşına kadar çok önemli kullanılması doktor başka marka versin kabız yapıyorsa bide başka dene
OglumEdizAli Yigitannesii bu arada bende biogaia kullanıyorum biraz ıkinmalari var ama gaz çıkarıp kaka yapıyor kısa sürede
tavsaninannesi Yigitannesii nurse harveys i ve wellcare i kullanıyorum ama bence nurse harveys te kaka yapmayı geciktiriyo
Yigitannesii OglumEdizAli evet biliyorum o yizden wellcare aldim d vitamini olarak ama dedigim gibi biogaia nurse harveyde veriyorum cocuguma 3 u bir agir olur mu onu ogrenmek istedim
Yigitannesii OglumEdizAli ben 1 haftadir kullaniyorum yapti birkac kere ama yine daha duzene girdi sayilmaz
tavsaninannesi Yigitannesii benim bebeğimde öyledir belki gaz yönünden çok memnunum ama kolay çıkarmasını sağlıyor ama damlaya başladığım zamandan beri haftada 1 yada 10 gğnde bir yapmaya başladı dediğim gibi belki benim bebeğimle alakalıdır